Prati korisnika Sony Hrvatska

Sony predstavlja sasvim novi glazbeni doživljaj „360 Reality Audio“

Obavijest za tisak   •   sij 08, 2019 12:15 CET

Sony radi s velikim glazbenim kućama, servisima za distribuciju glazbe[1] i drugim sličnim glazbenim organizacijama u cilju pružanja tehnologije za izgradnju glazbenog ekosustava oko 360 Reality Audio, koji će obuhvatiti kreiranje, distribuciju i reprodukciju glazbenog sadržaja. Sony utoliko radi na promoviranju ovog novog glazbenog doživljaja među glazbenim stvaraocima, umjetnicima i ljubiteljima glazbe, u namjeri da se stvori sasvim nov svijet glazbene zabave.

Bernhard Grill, direktor za audio i medijske tehnologije u Fraunhofer IIS, izjavio je: „Uzbuđeni smo što sudjelujemo u ovom inovativnom projektu koji korisnicima omogućava slušanje glazbe na sasvim novi način. 360 Reality Audio kompanije Sony, zasnovan na MPEG-H 3D Audio tehnologiji, publici pruža vrlo kreativan, najsuvremeniji glazbeni doživljaj. Zahvaljujući osnovnoj podršci MPEG-H object-based audio tehnologije, vokali, instrumenti i efekti se mogu postaviti oko slušatelja, pružajući mu nenadmašan uranjajući doživljaj. Zahvaljujući 360 Reality Audio tehnologiji, Sony pruža inovativnu uslugu kako ljubiteljima tako i stvaraocima glazbe.”

Denis Kooker, predsjednik za globalno digitalno poslovanje i prodaju u SAD iz Sony Music Entertainment, primijetio je: „Sony Music sa zadovoljstvom surađuje sa Sony Corporation na pružanju podrške ekspanziji 360 Reality Audio tehnologije. Oduvijek vjerujemo u visokokvalitetna audio rješenja koja unapređuju doživljaj slušanja, a ovaj trodimenzionalni zvučni format predstavlja uzbudljivu novu opciju za ljubitelje koji traže način da dublje urone u svoju omiljenu glazbu. Radujemo se suradnji sa sve većim brojem pružatelja digitalnih servisa kako bi bio omogućen streaming pjesama naših umjetnika u 360 Reality Audio formatu.”

Ole Obermann, Chief Digital Officer i izvršni potpredsjednik za razvoj poslovanja u Warner Music Group, kaže: „Neprestano tražimo nove načine da unaprijedimo glazbu svojih umjetnika i povećanje broja različitih opcija slušanja je sjajno za naše umjetnike i njihove obožavatelje. Uranjajući audio sloj kompanije Sony dodat će novu dimenziju streaming servisima i ljubiteljima glazbe nudi visokokvalitetno iskustvo koje ne mogu dobiti na drugom mjestu. Impresionirani smo onim što smo do sada čuli i zadovoljni što možemo podržati predstavljanje ove nove tehnologije.”

Što je to 360 Reality Audio?

360 Reality Audio koristi objektno baziranu prostornu audio tehnologiju kompanije Sony u cilju pružanja uranjajućeg glazbenog doživljaja koji slušatelju daje osjećaj prisustvovanja koncertu uživo.

360 Reality Audio umjetnicima i stvarateljima glazbe omogućava kreiranje glazbenog doživljaja od 360 stupnjeva mapiranjem izvora zvuka poput vokala, zbora i instrumenata uz pomoć informacija o udaljenosti i kutu prema svom kreativnom i umjetničkom nahođenju. Kada slušatelji reproduciraju krajnji sadržaj, mogu uživati u glazbenom doživljaju, uranjajući u zvuk iz svih pravaca kao što je to zamislio kreator sadržaja.

O glazbenom ekosistemu 360 Reality Audio koji pruža Sony

Kreiranje sadržaja

Sony će pružiti alate za kreiranje sadržaja i surađivati s velikim glazbenim kućama u cilju pripreme i transformacije glazbe u 360 Reality Audio sadržaj. Također, postojeća glazba koja se već nalazi u multitrack zvučnom formatu moći će se konvertirati u format kompatibilan s 360 Reality Audio pomoću produkcijskih alata koje će osigurati Sony.

Format distribucije

Sony planira predstaviti format koji je optimiziran za distribuciju glazbe. Zahvaljujući suradnji s Fraunhofer IIS, koji je dio najveće europske organizacije za primijenjeno istraživanje, taj format će biti usklađen s MPEG-H 3D Audio, međunarodnim audio standardom.

Servisi za distribuciju kompatibilnog sadržaja1

Plan je da se sadržaj kompatibilan s 360 Reality Audio distribuira u sklopu premium paketa koje nude servisi za distribuciju glazbe.

Kompatibilni uređaji

Sony razmatra potencijal raznih zvučnih uređaja da podrže ovaj novi glazbeni sadržaj, ali će se isprva fokusirati na tehnološki razvoj slušalica i zvučnika kompanije Sony.

Kada je riječ o slušalicama, korisniku neće biti potreban poseban uređaj za reprodukciju sadržaja kompatibilnog s 360 Reality Audio i pristup zvučnom polju koje djeluje realističnije od svega što su konvencionalne slušalice dosad bile u stanju ponuditi. Međutim, da bi se postigao najbolji mogući glazbeni doživljaj, mjerenje slušnih karakteristika uha pojedinačnog korisnika će biti neophodno, kao i primjena obrade signala u skladu s reproduciranim zvukom. Sony razvija aplikaciju koja će korisnicima omogućiti da fotografiraju vlastite uši pomoću smartphonea s ciljem stvaranja optimiziranog glazbenog doživljaja zasnovanog na analizi slušnih karakteristika njihovih ušiju.

Sistemi zvučnika koji projektiraju zvuk u svim smjerovima bit će u stanju reproducirati doživljaj na bazi 360 Reality Audio tehnologije.

Audio proizvodi drugih proizvođača koji podržavaju distribucijski format tvrtke Sony također će moći reproducirati sadržaje 360 Reality Audio. Slušalice će posebno omogućiti uživanje u sadržaju jednostavno putem aplikacija koje će ponuditi uključeni pružatelji glazbenih servisa.1

[1] Planira se omogućiti preko četiri servisa: Deezer, nugs.net, Qobuz i TIDAL. 

Sony je vodeći svjetski proizvođač u području audio, video, gaming, komunikacijske, informacijske i tehnologije snimanja, kako za potrošačko, tako i za profesionalno tržište. Svojim poslovanjem u glazbi, filmovima, kompjutorskim igrama i na Internetu, Sony ima jedinstvenu poziciju koja mu omogućuje da bude lider na svjetskom tržištu elektronike i zabave. U fiskalnoj godini do 31. ožujka 2017. godine, tvrtka Sony je uspjela ostvariti konsolidirani godišnji promet od približno 76 milijarde dolara. Sony globalna web stranica: http://www.sony.net/

Priložene datoteke

Dokument u Wordu

Komentari (0)

Dodaj komentar

Komentiraj

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.