Prati korisnika Sony Hrvatska

Sony predstavlja najnovije aktivnosti i nove proizvode na sajmu CES2019

Obavijest za tisak   •   sij 08, 2019 12:25 CET

„Sony je kreativna tvrtka iz području zabave. Mi u kompaniji Sony sklapamo partnerstva s kreatorima sadržaja koji stvaraju glazbu, filmove, televizijske serije i video igre koje plijene pažnju milijardi očiju, ušiju i umova širom svijeta. Želimo pokazati kako tehnologije profesionalne kvalitete marke Sony pomažu stvarateljima u svim industrijama zabave da proizvode nevjerojatan sadržaj. Također ćete vidjeti kako naši proizvodi široke potrošnje povezuju stvaratelje i korisnike tako što omogućuju ljudima da uživaju u sadržaju najviše moguće kvalitete.”

Također je predstavio „interesne zajednice“ koje formiraju ljudi koji dijele slične interese, emocionalne vrijednosti i iskustva, a koje se formiraju oko našeg zabavnog sadržaja i hardverskih proizvoda kao što su PlayStation® i α™ digitalni fotoaparati s izmjenjivim objektivom. Na kraju je rekao: „Na osnovu svoje tehnologije, cilj tvrtke Sony je također da doprinese realizaciji vrhunskog doživljaja zabave ljubiteljima i ispuni svijet emocijama.”

Nakon njega govorili su Tom Rothman (predsjednik Motion Pictures Group, Sony Pictures Entertainment (SPE)) i Kristine Belson (predsjednica Sony Pictures Animation, SPE) o tome kako su, pored izuzetnih tehnologija, dobar zabavan sadržaj i dugotrajna intelektualna imovina od ključne važnosti za realizaciju vizije tvrtke Sony. Potom su opisali kako tehnologija i proizvodi tvrtke Sony pomažu da se vizija stvaratelja pretvori u stvarnost. Nakon toga su predstavili primjere korištenja fotoaparata CineAlta Camera VENICE i α9 fotoaparata punog kadra bez ogledala u kreiranju televizijskih serija i filmova, a također su ukazali na novi asortiman BRAVIA® MASTER Series televizora koji adaptiraju umjetničku zamisao stvaratelja i korisnicima pružaju sadržaj.

Također, Rob Stringer (izvršni direktor Sony Music Entertainment) uzeo je riječ i dotakao se kampanje „Lost In Music“ kao primjera spajanja glazbe i najnovije tehnologije tvrtke Sony. Potom je objavio da će Sony ljubiteljima glazbe pružiti nove glazbene doživljaje putem 360 Reality Audio tehnologije.



Glavni proizvodi i prototipovi koji se predstavljaju

Štand tvrtke Sony se sastoji od više zona kao što su „Vizualna zabava,” „Glazbena zabava”, “α” i “PlayStation”. Svaka zona predstavlja aktivnosti i proizvode tvrtke Sony koji povezuju stvaratelje i korisnike putem najnovijeg hardvera i tehnologije i korisnicima pružaju vrhunski doživljaj zabave.

Bina je postavljena u centru štanda tvrtke Sony. Na tom mjestu će specijalne talk show emisije i prikazivanja video snimaka koji se održavaju više puta dnevno predstavljati umjetničku zamisao raznih kreatora sadržaja (uključujući ton majstore i profesionalne fotografe, dobitnike nagrada Grammy, itd). Obrađivat će se teme poput primjera stvaralačkog sadržaja koji je kreiran uz pomoć najnovijih proizvoda tvrtke Sony i njihovo razmišljanje o stvaranju.

Vizualna zabava

Ovaj štand predstavlja novi asortiman proizvoda BRAVIA® MASTER Series i demonstrira visoku kvalitetu slike i audio tehnologije koji korisnicima vjerno i direktno prenosi zamisao stvaralaca.

BRAVIA MASTER Series ZG9 8K HDR Full Array LED TV, prvi 8K HDR Full Array LED televizori tvrtke Sony odlikuju se procesorom za obradu slika X1™ Ultimate najnovije generacije opremljenim algorithm custom bazom podataka ultra rezolucije 8K, što 8K X-Reality™ PRO omogućava konvertiranje svakog sadržaja tako da se približi istinskoj kvaliteti 8k. Pored toga, jedinstvena i napredna Backlight Master Drive tehnologija tvrtke Sony sadrži novi LED modul i kontrolni algoritam optimiziran za 8K.

Kombinacija tih tehnologija čini da slika s visokom rezolucijom i kvaliteta slike s visokim kontrastom ožive na zapanjujući način. Pored toga, Acoustic Multi-Audio koji sadrži četiri zvučnika koji se nalaze iznad i ispod ekrana gledateljima omogućuje da čuju zvuk koji dolazi od ekrana, a ne s mjesta na kojem se nalazi zvučnik, čime se postiže visok nivo audio kvalitete koja odgovara uranjajućem karakteru slika rezolucije 8k na velikom ekranu.

Novi vodeći BRAVIA MASTER Series AG9 4K HDR OLED televizori (od 77, 65 i 55 inča) su otprilike upola tanji[1] od prethodnih modela kada se montiraju na zid, čime se neprimjetno uklapaju u svaki prostor. Pored procesora za obradu slika X1 Ultimate, oni sadrže jedinstvenu Pixel Contrast Booster™ panel control tehnologiju, koja vjerno i izuzetno živo reproducira sve od najdubljih crnih do boja najvišeg osvjetljenja. Pored Acoustic Surface™ Audio+ tehnologije koja proizvodi zvuk iz samog ekrana usklađujući sliku i zvuk u cilju postizanja kohezivnog, uranjajućeg i visoko kvalitetnog doživljaja okružujućeg zvuka i TV Centre Speaker Mode[2], oni su također kompatibilni [3]s Dolby Atmos®, najnovijim audio formatom.

MASTER Series televizori također sadrže funkciju Netflix Calibrated Mode, koja vam omogućuje da uživate u širokom izboru zabave sa servisa Netflix upravo onako kako su to zamislili stvaratelji. Pored toga, ti televizori su dio IMAX® Enhanced, programa certifikacije koji je rezultat suradnje inženjera tvrtke Sony s IMAX, DTS® i kreatorima sadržaja u cilju vjernog prenošenja vizije i zamisli stvaralaca.

Glazbena zabava

U cilju podrške zajedničkim stvaralačkim naporima umjetnika i tehnologije tvrtke Sony, Sony predstavlja 360 Reality Audio, novi glazbeni doživljaj koji stvara „zvučna polja“ koja slušateljima daju osjećaj da uranjaju u zvuk iz svih pravaca. Taj novi doživljaj donosi nove načine uživanja u glazbi dopunjujući bogatu kvalitetu zvuka koji stvara High Resolution Audio (Hi-Res) i izvrsnu audio funkcionalnost visoko ocijenjene tehnologije za potiskivanje buke tvrtke Sony.

360 Reality Audio omogućava object-based prostorna audio tehnologija. Ona dodaje informacije koje se tiču udaljenosti, kuteva i druge informacije u vezi položaja izvora zvuka poput vokala, zbora i instrumenata, itd. u cilju proizvodnje trodimenzionalnog zvučnog polja. Različiti zvuci i glazbeni elementi mogu se projicirati bilo gdje unutar prostora od 360 stupnjeva oko slušatelja. To stvara bogat i uranjajući glazbeni doživljaj koji daje osjećaj kao da se prisustvuje koncertu uživo. Kompatibilni sadržaj bit će proizveden[4] u suradnji s velikim glazbenim kućama i očekuje se da će biti dostupan putem servisa za distribuciju glazbe[5].

Na štandu je izložen sistem s više zvučnika koji se sastoji od 13 zvučnika i demoa[6] koji koristi MDR-Z7M2 slušalice. Prototip bežičnog zvučnika koji pruža doživljaj 360 Reality Audio također će biti izložen.

Također su prikazani audio proizvodi Signature Series koji su kompatibilni s Hi-Res, koji koriste audio tehnologiju visoke kvalitete tvrtke Sony razvijenu tijekom duljeg niza godina, kao i bežične slušalice WH-1000XM3 predstavljene prošle jeseni, koje karakterizira realizacija potiskivanja buke bez premca u svojoj djelatnosti[7].

α

Odgovarajući na umjetničku zamisao fotografa i filmskih stvaralaca, Sony predstavlja fotoaparate serije α9 i α7 punog kadra bez ogledala, koji omogućavaju nove fotografske izraze, i kompletnu lepezu posebno dizajniranih objektiva bez ogledala, uključujući G Master™, pored umjetničkih fotografija.

Pored toga, samo jedno postolje(E-postolje) može se koristiti za čitav niz raznovrsnih fotoaparata i video kamera i Sony također proširuje svoje linije proizvoda koji koristiti bogatu lepezu posebno dizajniranih objektiva. Izloženi su digitalni fotoaparat α s izmjenjivim objektivom (koji je kompatibilan s E-mount objektivima koji podržavaju optičke senzore punog kadra i veličine APS-C), kamera s memorijom XDCAM™ i profesionalna filmska kamera CineAlta Camera VENICE.

Sonyjev cilj je unapređenje mogućnosti i funkcija pet osnovnih elemenata svog fotoaparata bez ogledala (objektiv, kvaliteta slike, brzina, trajanje baterije, kompaktnost i mala težina). U okviru štanda smo postavili različite prostore za demonstraciju, gdje posjetioci mogu iz prve ruke doživjeti svih ovih pet osnovnih elemenata i uživati u jedinstvenom doživljaju koji osigurava jedino α i koji sadrži funkcije koje su bitne profesionalcima, poput velike brzine, visoke rezolucije, AF visokih performansi i Eye AF funkcionalnosti. Štoviše, posjetitelji mogu fotografirati i snimati plesove i performanse u posebnom studiju na štandu.

PlayStation

PlayStation, najveća „Interesna zajednica“ tvrtke Sony, nastavlja se nadovezivati na uspjeh konzole PlayStation®4 (PS4™). Na štandu, posjetitelji mogu igrati igre za PS4 i virtualnu stvarnost (VR) poput akcijske igre Astro Bot: Rescue Mission na PlayStation®VR, VR sistemu koji obogaćuje doživljaj gaminga i dodatno unapređuje privlačnost platforme PS4.

Uz gore navedeno, na štandu će također biti prikazan konceptualni video snimka buduće autonomne vožnje ostvarene putem automobilskih vizualnih senzora tvrtke Sony, kao i zabavni robot „aibo”, koji je predstavljen u SAD u rujnu 2018. godine.

[1]Razdaljina od prednjeg dijela ekrana do zida u usporedbi sa serijom AF9 uz upotrebu kompatibilnog sistema za montažu na zid.

[2]Mora se kombinirati s postojećim sistemom kućnog kina.

[3]Dostupno putem budućeg softverskog ažuriranja.

[4]Sony planira osigurati alate za proizvodnju sadržaja i predstavi format filea. Format koristi otvoreni standard MPEG-H 3D audio, koji je optimiziran za streaming muzike u suradnji s Fraunhofer IIS, koji je dio najveće europske organizacije za primijenjeno istraživanje.

[5]Pružanje usluge je predviđeno da počne na ukupno četiri servisa: Deezer, nugs.net, Qobuz, i Tidal.

[6]Demo prvo analizira slušne karakteristike svakog pojedinačnog slušatelja u cilju pružanja uranjanjućeg, optimiziranog zvučnog polja.

[7]S 30. kolovozom 2018. godine, prema istraživanju Sony Corporation, mjereno uz pomoć smjernica koje su usklađene s JEITA. Na tržištu bežičnih slušalica s trakom za glavu i potiskivanjem buke.

Sony je vodeći svjetski proizvođač u području audio, video, gaming, komunikacijske, informacijske i tehnologije snimanja, kako za potrošačko, tako i za profesionalno tržište. Svojim poslovanjem u glazbi, filmovima, kompjutorskim igrama i na Internetu, Sony ima jedinstvenu poziciju koja mu omogućuje da bude lider na svjetskom tržištu elektronike i zabave. U fiskalnoj godini do 31. ožujka 2017. godine, tvrtka Sony je uspjela ostvariti konsolidirani godišnji promet od približno 76 milijarde dolara. Sony globalna web stranica: http://www.sony.net/

Priložene datoteke

Dokument u Wordu

Komentari (0)

Dodaj komentar

Komentiraj

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's <a href="https://presscentre.sony.hr/hr/about/terms-and-conditions/privacy_policy">Privacy Policy</a>.