Prati korisnika Sony Hrvatska

Sony i Live Nation predstavljaju nov glazbeni doživljaj u 360 Reality Audio tehnologiji

Obavijest za tisak   •   sij 08, 2019 12:20 CET

U namjeri da demonstrira moć ove tehnologije i njene jedinstvene prednosti, tvrtka Sony je udružila snage s odabranim klubovima i salama Live Nation da bi snimila zvuk s niza koncerata uključujući, pored ostalih, The Wombats, AJR, Good Charlotte i Kodaline.

360 Reality Audio proizvodi trodimenzionalno zvučno polje u kojem se različiti zvuci i glazbeni elementi mogu projektirati u svih 360 stupnjeva, zahvaljujući objektno-baziranoj prostornoj audio tehnologiji tvrtke Sony. Ljubitelji mogu pristupiti audio sadržaju prethodno spomenutih umjetnika putem slušalica, odabirom “360 Reality Audio” sadržaja koji će biti na raspolaganju preko servisa Deezer, nugs.net, Qobuz i TIDAL. Tim putem, ljubitelji mogu doživjeti magiju žive glazbe.

„Naš 360 Reality Audio će nam omogućiti da ljubiteljima žive glazbe pružimo nov i izuzetno realističan glazbeni doživljaj,” kaže Kichiro Kurozumi, rukovodilac Odjela za brendiranje i planiranje proizvoda u Sony Video & Sound Products Inc. „Vrlo smo ponosni na ovu suradnju s Live Nation, svjetskim liderom u sektoru zabave uživo, i tvrtkom Sony, koja radi sa stvaraocima i umjetnicima na pomeranju granica glazbenih kapaciteta.”

“Preslušavanje našeg živog koncerta putem nove 3D tehnologije je za mene bilo iskustvo koje je najpribližnije prisustvu u publici na koncertu grupe Klodaline, nikada prije toga nisam nešto slično doživio,” rekao je Steve Garrigan, kompozitor i pjevač grupe Kodaline.

„Neprekidno istražujemo inovativne načine da unaprijedimo doživljaj žive glazbe za ljubitelje i umjetnike. Novi 360 Reality Audio tvrtke Sony zaista će ljubiteljima pružiti glazbeni doživljaj nalik na slušanje glazbe uživo i nakon što prođe dosta vremena od samog koncerta”, rekao je Terri Liebler, potpredsjednik tvrtke Live Nation Media & Sponsorships.

Lokacije Live Nation na kojima je sniman 360 Reality Audio sadržaj uključuju, pored ostalih, Hollywood Palladium (Los Angeles), House of Blues Chicago (Chicago), Irving Plaza (New York), The Fillmore (Philadelphia), The Masonic (San Francisco) i The Wiltern (Los Angeles).

Dodatne informacije su dostupne na www.livenationentertainment.com.

Sony je vodeći svjetski proizvođač u području audio, video, gaming, komunikacijske, informacijske i tehnologije snimanja, kako za potrošačko, tako i za profesionalno tržište. Svojim poslovanjem u glazbi, filmovima, kompjutorskim igrama i na Internetu, Sony ima jedinstvenu poziciju koja mu omogućuje da bude lider na svjetskom tržištu elektronike i zabave. U fiskalnoj godini do 31. ožujka 2017. godine, tvrtka Sony je uspjela ostvariti konsolidirani godišnji promet od približno 76 milijarde dolara. Sony globalna web stranica: http://www.sony.net/

Priložene datoteke

Dokument u Wordu

Komentari (0)

Dodaj komentar

Komentiraj

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.