Prati korisnika Sony Hrvatska

Korak u budućnost robotike i umjetne inteligencije na Tjednu dizajna u Milanu

Obavijest za tisak   •   tra 23, 2019 11:30 CEST

Tvrtka Sony je na izložbi od 9. do 14. travnja predstavila svoju viziju robotike koja obogaćuje život ljudi.

Izložba prikazuje buduću vezu koju ljudi mogu razviti s robotima sposobnim za iskazivanje osjećaja, ukazujući na to da kada ljudi osjete da su njihovi prijatelji roboti živi, počet će osjećati sklonost prema njima.

Posjetitelji izložbe prolaze kroz različite senzorne „zone“, istražujući pet ključnih interakcija između ljudi i robotike:

  • 1.Buđenje: Prva zona povećava senzornu svijest, pri čemu posjetitelji doživljavaju novu vrstu inteligencije, utjelovljenu u svjetlosti i zvuku, koja se prikazuje na zidu. Svi posjetitelji kreću se stazom budućnosti, gdje mogu vidjeti kako ćemo komunicirati s robotima na neočekivane i nezamislive načine.
  • 2.Autonomnost: U ovom prostoru istražuje se nezavisnost i slobodna volja robotike pomoću klatna koje zauzima centralnu poziciju. Autonomna bića detektiraju posjetitelje izložbe dok ulaze. To može navesti posjetitelje da preispitaju svoja osjećanja i odgovore u ovoj situaciji.

  • 3.Usuglašenost: Prelazak u zonu u kojoj se nalaze „lopte“, od kojih svaka ima posebnu osobnost. One se međusobno povezuju, surađuju i djeluju u skladu s onima koji ih okružuju. Nepredvidivi pokreti ovih robota mogu potaknuti formiranje zajednica.
  • 4.Pripadnost: U ovoj sobi posjetitelji mogu iskusiti kako će, kroz kontinuiranu interakciju s ljudima, roboti evoluirati i intelektualno i emocionalno. Počevši razumijevati ovaj simbiotički odnos, posjetitelji mogu zamisliti budućnost u kojoj će roboti izgledati kao da su živi.
  • 5.Društvo: Robotika će narednih godina odigrati bitnu ulogu u našim životima, društvu i infrastrukturi. Završni dio izložbenog iskustva postavlja pitanje: „Što mislite o budućnosti afiniteta u autonomiji“?

Afinitet u autonomiji pokazuje evoluirajući odnos između ljudi i tehnologije; uvid u to kako bi mogla izgledati budućnost umjetne inteligencije i robotike – istražujući inteligenciju i emocije robota. Od svog osnivanja 1961. godine, tvrtka Sony predvodi nova dizajnerska rješenja i inovacije, vodeći se principom osnivačke doktrine: Učinite ono što nikada ranije nije bilo učinjeno i uvijek budite korak ispred”, navodi Yutaka Hasegawa, šef Kreativnog centra.

Od stvaranja prvog robota za zabavu na svijetu AIBO 1999. godine, tvrtka Sony je nastavila razvijati svoje znanje i razumijevanije umjetne inteligencije. Izložba se oslanja na dostignuća tvrtke Sony u ovom području; s evolucijom, emocijama i ponašanjem robotike koja potiče učenje, rast i razvoj, kao i druženje, koje ima vrlo značajnu ulogu”, dodaje on.

Sony je vodeći svjetski proizvođač u području audio, video, gaming, komunikacijske, informacijske i tehnologije snimanja, kako za potrošačko, tako i za profesionalno tržište. Svojim poslovanjem u glazbi, filmovima, kompjutorskim igrama i na Internetu, Sony ima jedinstvenu poziciju koja mu omogućuje da bude lider na svjetskom tržištu elektronike i zabave. U fiskalnoj godini do 31. ožujka 2018. godine, tvrtka Sony je uspjela ostvariti konsolidirani godišnji promet od približno 77 milijardi dolara. Sony globalna web stranica: http://www.sony.net/

Priložene datoteke

Dokument u Wordu

Komentari (0)

Dodaj komentar

Komentiraj

By submitting the comment you agree that your personal data will be processed according to Mynewsdesk's Privacy Policy.